Блог

                    Блог
Правда чи брехня. Факти і міфи про кросівки

Правда чи брехня. Факти і міфи про кросівки

09/03/2018
  Вони живуть своїм вуличним життям. Часто стають головними героями хіп-хоп треків або сопроводжують зірок під час важливих ​​культурних подій. Вони виграють і програють фінали НБА, з'являються в оскароносних фільмах, беруть участь в скандалах знаменитостей. Ведучи таке цікаве життя, неможливо уникнути пліток. Кросівки - це на нашу скромну думку найважливіший елемент у вуличному стилі. Не дивно, що їх популярні моделі обросли багатьма легендами. Які із них являються правдою, а які просто міфм? Хочемо Вам трохи підняти завісу, ну що ж поїхали! 


Mіф 1 - «Adidas» це акронім від «All Day I Dream About Sneakers»

 
Чудовий маркетинговий хід. Засновник бренду адідас безпомилково передбачив популярність спортивного взуття в той час, коли ніхто ще не чув про кросівки. Однак правда виглядає зовсім інакше. Адольф (на прізвисько Аді) Дасслер придумав назву своєї компанії виходячи від свого імені. Перше взуття цієї марки мало була схоже на сьогоднішні снікери.
  
 


Правда 1 - Adidas і Puma пов'язані родинними узами

 
І це близько! Фірму Адідас як ми вже знаємо заснував Адольф Дасслер. А Пуму - його брат Рудольф. Але це сталося вже після багатьох років спільної роботи на заводі Gebrüder Dassler SCHUHFABRIK. Конфлікт між братами привів до розпаду компанії. У 1948 році Аді продовжив свою роботу, так і виник бренд Adidas в той час Рудольф дав життя бренду Ruda (також виходячи зі своїх власних ініціалів) але пізніше компанія була перейменована на Puma. 





Міф 2 - ASICS спирається на французькі афоризми

 
  Оскільки ми вже торкнулися теми номенклатури, варто звернути увагу на японський бренд Asics. Ви можете почути, що назва походить від французької фрази про біг. Це міф. Більш того, абревіатура також не була взята з японської мови. Це латинь, а більш точно відоме і популярне прислів'я "Anima Sana В Corpore Сано" означає «В здоровому тілі здоровий дух». Як ви можете бачити у назви є непрямий зв'язок з бігом, але точно не звучить вона по-французьки.



джерело: https://www.ikadia.fr/actualites/nom-de-marque


Правда 2 - Кросівки British Knights тісно пов'язані із бандою

 
 Це правда. Хлопці з угруповання Crips в Лос-Анджелесі зробили кросівки British Knights своєї відмінною рисою, після цього навіть в школах і університетах, щоб обмежувати злочинність, заборонили школярам і студентам носити ці кросівки. Скорочення BK змінило навіть своє значення - через активність банди означало "Blood Killer".



джерело:http://www.complex.com/sneakers/2013/04/fact-or-fiction-dispelling-25-sneaker-myths/british-knights-banned

Міф 3 - Кеди на проводах = wrong neighborhood

 
  Передбачається, що кросівки на проводах означають територію банди. Теоретично це повинно бути попередженням для "чужих", але насправді в більшості випадків це справа рук підлітків, які таким способом позбавляються від свого старого взуття. Деякі залишають його в самих різних цікавих місцях ... як сувенір.





Міф 4 - Ванси стали популярними завдяки Джиму Керрі

   
  Fire Marshall Bill - персонаж, створений Джимом Керрі в програмі "In Living Color". Ходять чутки, що саме завдяки цьому герою кеди Vans Slip-On стали дуже популярними, але це звичайно ж не так.





Міф 5 - "Vanity Fair" є власником Vans

 
  Теж саме що сказати, що "The Washington Post" належить Дензелу Вашінгтону? Звичайно ж що Ні, хоча ім'я може вказувати на це. Крім кількох літер подібності в назві, бренд Vans і журнал Vanity Fair не об'єднує нічого, крім моди. Але цей міф все ж ближче до істини, ніж може здатися нам. Все тому, що Vans є одним з брендів, що належать корпорації VF Corporation, розшифровуючи скорочення можна отримати Vanity Fair. Але ви повинні пам'ятати, що це тільки конвергенція імен, а юридично журнал і виробник кросівок і кедів не мають ніякого зв'язку.


Правда 3 - Одна з моделей Рібок має назву ціни

 
  Хоча це може здатися неймовірним, це правда. Для деяких, назва кросівок завжди залишається загадкою. Окремі моделі іноді називаються в честь своїх дизайнерів, іноді в честь дисципліни, яким вони присвячені. Однак іноді (як New Balance) їх назви виявляються просто випадковими. Так і сталося з моделлю 5411 Reebok - Reebok Freestyle. Номер 5411 - це початкова ціна кросівок (49,99 доларів США + податок).



  Це всього лише кілька міських легенд про кросівки. В інтернеті, а перш за все на вулицях, їх набагато більше..  

Поїхали! 
Показати більше записів Березень 2018
Цей сайт використовує файли cookie з метою реалізації послуг згідно з політика конфіденційності cookies. Ви можете визначити умови зберігання або доступу до cookie у Вашому браузері.
Замкнути
pixel