Блог

                    Блог
ТОП-5 найпопулярніших брендів одягу серед молоді (сезон 2019-2020)

ТОП-5 найпопулярніших брендів одягу серед молоді (сезон 2019-2020)

24/05/2019
  Молодіжна мода – один з найбільших напрямків сучасної фешн-індустрії. Цьому сегменту сьогодні приділяється підвищена увага виробників, які прагнуть повною мірою задовольняти зростаючі потреби молоді. Під різними торговими марками випускається ультрамодний одяг, що символізує незалежність і свободу, уособлює сміливість і зухвалість. Але в той же час простий, максимально зручний, здатний забезпечувати комфорт.

Серед безлічі існуючих компаній-виробників завжди виділяються кращі, які пропонують ідеальні рішення. Тим часом, щороку список популярних молодіжних брендів одягу оновлюється. Як же залишатися в тренді? Один з найпростіших способів – стежити за рейтингом, в чому допоможе наш свіженький ТОП-5.

Levi's

Це іменитий американський бренд, який існує з 1853 року і належить компанії Levi Strauss & Co. Завдяки йому, світ вперше дізнався про джинси – зручні і практичні, відмінні на кожен день. А, власне, завдяки джинсам, він став всесвітньо відомим. Більш того, сьогодні Levi's залишається найбільш продаваною джинсового маркою в світі, яка десятки років радує своїх шанувальників якісними і стильними речами.

Крім джинсів, в численних брендових колекціях багато інших цікавих виробів для чоловіків, жінок і дітей. Крім того, налагоджено виробництво взуття та різноманітних аксесуарів, випускаються навіть мобільні телефони. Тим часом, візитною карткою марки є моделі з деніму, які дають можливість висловити індивідуальність і підкреслити хороший смак. Це модний молодіжний одяг, який завжди користується попитом.

Безпосередньо над дизайном продукції працюють американські фахівці, а саме виробництво налагоджено головним чином в азіатських і латиноамериканських країнах. Серед основних переваг брендових моделей можна відзначити:

  • актуальні фасони

  • пропорційний крій

  • оригінальні деталі 

  • досить високу якість, оскільки використовуються, як правило, добротні натуральні матеріали.

Fila


Це південнокорейська компанія з більш ніж сторічною історією, широко відома спортивним одягом, взуттям та спортивними аксесуарами досить хорошої якості. Заснована в 1911 році в Італії, названа на прізвище засновників. Починала із звичайних речей, але з часом порадувала технологічною, зручною екіпіровкою для елітних видів спорту. У 2003 році стала власністю американської корпорації Cerberus Capital Management. Ще через 4 роки – її південнокорейської філії. Так Fila остаточно попрощалася з Європою і почала освоєння нового ринку.

Спочатку продукція включала нехитрі трикотажні вироби, але з часом асортимент значно розширився. Пропонуються футболки, олімпійки, кросівки і багато іншого, що адресоване чоловікам, жінкам і дітям. Брендові лінійки привертають увагу кожного, хто любить спортивний стиль, – від професіоналів екстра-класу до яскравих індивідуалістів, які прагнуть до комфорту і самовираження. Тим більше що вони є бездоганним поєднанням чудової якості та дизайнерської майстерності. В них немає місця дискомфорту, похмурій сірості і смутку. Речі зручні, красиві, заряджають енергією і надають сил рухатися вперед, досягати нових висот і рекордів.

Makia

Це відносно молода і вже досить відома фінська компанія. Її історія почалася тільки в 2001 році, але сьогодні про брендову продукцію знають у багатьох країнах. Все тому, що неповторні вироби втілюють в собі пристрасть до вуличної моди, сучасної музики, спорту та активного способу життя. При цьому відображають знамениті фінські традиції у виробництві одягу – від практичності і простоти форм до внутрішньої гармонії.

Спочатку речі Makia були простими, зручними і нехитрими, але з часом вони удосконалювалися. Сьогодні привертають увагу яскравими принтами і написами, виглядають стильно і за традицією стримано. До речі, в роботі над принтами задіяні художники і ілюстратори. Вони допомагають втілювати найрізноманітніші ідеї, особливо, що стосується сучасного одягу для підлітків.

Під цим брендом випускається одяг, в тому числі, верхній, взуття та аксесуари. Велика частина продукції орієнтована на чоловіків, хоча нещодавно почали з'являтися невеликі жіночі колекції. У виробництві використовуються виключно екологічно чисті матеріали, причому ретельно перевіряється якість кожної моделі.

Окремої уваги заслуговують брендові рекламні кампанії. Довгоногі або м'язисті професійні моделі тепер в минулому. Засновники компанії запрошують своїх друзів, а також спортсменів, акторів, фотографів – абсолютно різних людей і навіть далеких від модельних розмірів. Всіх тих, хто любить креативні фінські речі і з радістю представляє новинки.

Champion

Це одна з найпопулярніших молодіжних марок одягу. Належить американській компанії HanesBrands Inc. і спеціалізується переважно на спортивному одязі. Веде свою історію з далекого 1919 року, є визнаним офіційним постачальником форми для гравців багатьох відомих футбольних і баскетбольних команд. Втім, її вироби неймовірно популярні серед звичайних цінителів якісних речей, які забезпечують абсолютний комфорт.

Під торговою маркою Champion випускаються як светри і толстовки, так і шорти з брюками, і куртки, і різноманітні аксесуари. Вона популярна не тільки зручними, стильними речами. Але і своїми відкриттями, винаходами, нововведеннями. Наприклад, світову славу здобула завдяки тому, що першою в світі почала використовувати у виробництві важку бавовну. Крім того, саме ця марка «вивела у світ» худі, двосторонню футболку, «дихаючі» шорти з сіткою mesh, спортивний підтримуючий бюстгальтер для жінок.

Сьогодні особливою популярністю користуються три брендові лінійки:

  • Authentic – поєднання класичних американських традицій з дизайном сучасності:

  • Athletic – ґрунтується на комфорті, свободі дій, технологічних характеристиках;

  • Vintage – найяскравіша, цікава різноманітністю матеріалів і дизайнерських рішень, адресована енергійним і цілеспрямованим особистостям.

Filling Pieces

Це голландська взуттєва марка, яка також відома чоловічим і жіночим одягом. Існує з 2009 року, але вже є дуже популярною по всьому світу, чому посприяло вміле поєднання різних стильових напрямків.Дизайнерам вдалося придумати оригінальні вироби, які подолали прірву між вуличним стилем і подіумною модою. Крім того, величезний вибір базових силуетів, використовуються інноваційні тканини і якісна шкіра. Все це дозволило марці неймовірно швидко досягти успіху на ринку і стати знаменитою. До того ж, в різний час вона випускала спільні колекції з Daily Paper, En's Wear, Poste Shoes та іншими молодіжними брендами.

Вироби Filling Pieces позиціонуються як унісекс. Однак є лінійки, які, за твердженням марки, «вловили глибинну сутність сучасних сильних жінок». Відповідно, вони більш цікаві для прекрасної половини людства.

Завжди бути в тренді абсолютно нескладно при грамотному підході!

Показати більше записів Травень 2019
Цей сайт використовує файли cookie з метою реалізації послуг згідно з політика конфіденційності cookies. Ви можете визначити умови зберігання або доступу до cookie у Вашому браузері.
Замкнути
pixel